Lunch

Var och åt lunch med mamma på kiosken. Var faktiskt väldigt gott må jag säga. Var in på Stööks först för att kolla upp deras never ending rea, bara skit. Fann faktiskt ingenting jag ens skulle fundera på att klämma in mina fötter i. Eller joo ett par stövlar som var jättefina, i grått. Men skulle jag köpa dom NU så skulle jag ändå inte kunna ha dom förän till hösten. I oktober kanske typ.. Ja och då är det ju dax att ta fram Graningekängorna nästan. Suck.

Hur som helst så åt vi ju lunch på kiosken. Det var verkligen värt pengarna idag.. Guud så gott det var.. Det var en jätteskum kvinna där, hon hade en typ.. Ja jag vet inte.. Typ en "tröja" som var som en ballong.. Ja jag kan inte förklara men.. Den nådde väl ungefär nedanför troskanten såg det ut som. Hon väntade på sin mat, hade gett dottern (tror att det var hennes dotter) en glass och stod och trampade i väntan på sin mat. Kollade på klockan och suckade. Så fick sällskapet på 4 deras mat, kvinnan suckade denna gång högljudt då pappan i familjen hämtade maten. Han blängde lite på henne, rätt åt na.. Hon blev leds, satte sig ner. Farbrorn som ville ha korv med mos fick sin mat och kvinnan verkade beredd att ge upp och ge sig iväg. Sen ropade han; "En Chicken Delight och en hamburgermenyyy!" Både kvinnan ifråga (som inte verkade komma ihåg vad hon beställt) och mamma reste sig upp. Vi visste ju att det var våran mat, dels eftersom vi beställde EFTER gubben med korven och FÖRE henne, och sen för att vi kom ihåg vad vi skulle äta. "Men SUCK" Hördes från den bortskämda kvinnan..

Var hon från en storstad månne?

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0