Magnum..

"Har hon inget liv hon som flyttat bakom kiosken?"
Nej, det kanske hon inte har!

Har nyss varit och pumpat däcket på macken, fick smaka en gaffel med jordgubbsvienerbröd av Elin och en klunk Fanta Erotiska bär. Utan etikett. Där av namnet perhaps? =P Sen åkte jag på Apoteket och köpte Link halsbrännetabletter, ingen nässpray, aren't you proud? =D
Sen fick Prix den stora äran att mottaga ett besök av mig, jag köpte mjölken, osten och krämen. Lättdryck, eftersom vi bara har en och en halv flaska med saft i kylen ansåg jag att det var lämpligt med 4 tetror lättdryck med, en franska, en glass Magnum Strawberry White och en japp. Och en plastpåse att frakta det i, JAAA jag VET att plast är dåligt för miljön blablablabla.. I DON'T CARE TODAY!! Jag gillar plastpåsar..

Petra skrev ett meddelande där hon lät lite smått desperat, "Sagas energi tar död på mig idag, hjälp mig"
Har ingen aning om vad hon menade med det...........

Kanske man ska ta och koka sig en kopp kaffe eller så.. Ifall, om Petra, av ingen som helst annledning, skulle dyka upp vore det ju synd om hon inte kunde få sig en kopp kaffe eller två.. Jag som har mjölk och allt..

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0