Min Underbara Petra

Tack för hjälpen, vad vore jag utan dig? =)

Igår hackade sig Petra in på min blogg och tog och totalrenoverade lite, blev fantastiskt! Men jag tror hon kämpade lääänge.. Vid halv tolv skrev hon ett meddelande igen och frågade om lösenordet, så jag vet inte alls hur länge hon kämpade i natt. *TACK!*

Nu har jag varit och klippt mig! Jag tunnade ut, klippte upp och.. Håll i er.. KLIPPTE LUGG!! =) Jag tog steget, jag VÅGADE!! Men jag insåg då Veronica plattade luggen att.. Jag MÅSTE köpa en plattång. Så jag GJORDE DET!! *stående ovationer*

Nu ska jag dricka kaffe och försöka få till en bra bild på mitt nya utseende..

Kommentarer
Postat av: Sandra

hej. ja de blev superfint iaf. =) hehe ja, eller så e de det att ja har lite sämre syn.. ;) haha va mysigt.. =) har säkert redan frågat, men va vare micke jobbade me nu? =) minnet vettu haha.. hehe tack så mycket!! =) =) visst va han frän?! =) ja de var verkligen en mysig kväll.. haha, ser du att ja hade en fullspäckad lörda?! ;)

Kram

2008-07-16 @ 11:16:35
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0