Så där ja!!

Idag har jag gjort allt det jag skulle göra..
Jag har städat nedervåningen iaf (våran dammsugare är felkonstruerad enligt mig så man måste gå dubbelvikt) eftersom ryggen sa; Ingen övervåning idag Marie. Bäst att lyda då! Toaletten fick sig en sväng och även allting annat som jag kunde damma.. Öppna spisen och speselkransen.. Jag älskar att använda min dammvippa! =D
Jag har möblerat om i gästrummet, ställt sängen annorlunda och flyttat på byrån med barnkläderna. Nu känns rummet genast lite större och luftigare. Nu skulle jag bara haft någonting att ha på väggarna.. Några förslag?

Funderat lite på hur det ska lösas med det stora rummet på övervåningen.. Men jag vet att Sassa snart ska byta soffa, till en hörnsoffa.. Alltså KANSKE jag kan få lägga beslag på en av hennes skinnsoffor och kanske ha den uppe, köpa till en golvlampa och fixa ett litet bord så har man ju vips en myshörna.. Tänkte flytta på skrivbordet och datorn och ställa det vid spaljen vid trappen och sen.. Ja, you get the picture.. Detta kan ta TID.

Aja, nu ska jag kolla om det inte var min sambo som kom hem!!

Adios amigos!!


Kommentarer
Postat av: Stephany

grattis till bebisen i magen. :)

2008-07-20 @ 21:49:46
URL: http://steephs.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0