Sedan sist..

..har jag drukit kaffe med min bror, kollat på Shrek 3 med min bror, gått på Prix med Petra, lagat mat med Petra, kollat på Shrek 3 som började om och haft en massa trevligt.

Saga har varit här och tröttat ut Bettan.. Dom har alltid så trevligt när dom ses =) Som jag och hennes matte då =D
     
Här tigger dom av Petra och mig under matlagningen..

 






Det var verkligen sjuuuukt gott ska ni veta.. Men nu ska jag kila vidare..

P.s NU har jag både dammsuga och skura =D *stolt*

Kommentarer
Postat av: Sandra

hej.. shit pomfritt.. här händer de grejjer.. s =) du har gjort om bloggen, faun man hinn int me.. ;) men de vart fint.. lite svårt att läsa texten för mig dock, de blev smått. men de blev skitsnyggt.. =) middagen såg ju jättegod ut.. =) ser ut som att ni hade roligt.. =)

Kram

2008-07-15 @ 23:03:38
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Tina

Vilken fin sida du fått! =)

Vi måste försöka ses nån dag!

2008-07-16 @ 02:42:27
URL: http://tinamarie.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0