Sommar

Sidär ja, så har ännu en dag flytit förbi och jag har inte gjort någon nytta alls. Känns ju verkligen meningsfullt. Suck.
I morgon är det dax att jobba igen.. Jag börjar jobba halv ett och slutar åtta. Jag VILL inte jobba mera.. Nu vill jag bara vara hemma och njuta av den sista tiden.. Men så blir det inte. Jobba jobba jobba.. 15 dagar till.

Åkte hem och slöade lite och sen lagade jag mat. Pappa, Robin, Carro och Martin kom och käkade med mig. Trodde Sofie skulle äta med oss med men.. Hon var med JB. Sen tvingade jag Robin och Martin att bära upp ett fint skåp till övervåningen, ett skåp som Micke köpt till sin samling..

Petra och Saga kom förbi, det var roligt. Länge sedan jag träffade henne.. Hon retade mig lite för mina fötter.. Men men.. =) Det var trevligt iaf, hon kikade på spjälsängen och kollade de nya barnkläderna som jag köpt. =)

Nu tittar vi på American Pie hos pappa, haha.. Den är rolig.

Appropå min pappa, han ska flytta ifrån mig!! =S

Nej nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva mera.. Kanske skriver någonting INNAN 4:e augusti. Annars så hörs vi då!! Adios!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack och bock :)

2008-07-29 @ 21:51:22
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Petra

haha, du hade SÅ söta fötter!

2008-07-29 @ 22:21:20
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0