---

Kan inte komma på nån rubrik.

Nu har jag varit i bispgården och kollat på handels trädgården. Hittade ingenting.
Anitas antik och begagnat. Hittade en JÄTTEFIN vagga men den hade jag då faan inte råd med.
Sen åkte vi tillbaka på byn och kollade på mitt snart-hem och det såg om möjligt ännu finare ut nu i dag-solen. =)
Sen var vi på Jensen's blomsterhandel och jag fann en, kanske två blommor som jag skulle vilja ha men ack så dyra de var. Har verkligen annat att lägga pengarna på just nu.. =S
Sen var jag på Ica och köpte en dammvippa...... Jaa jag vet, pensionärsvarning Kickan, I KNOW men.. Tänk så behändigt.. Når på ovansidan dörrkarmen utan att behöva klättra på en stol eller stege.


Tänk så enkelt det blir att städa där det är svårt att nå!!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Ja marie, det är verkligen tantvarning... frågan är hur ofta du egentligen dammar ovanför dörrkarmarna??

2008-06-02 @ 21:03:54

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0