24/6-2008

Natten har varit orolig. Hunden har vankat av och an. Sambon har snurrat sig i sängen och snarkat. Ute har regnet öst ner och blåsten har vinit i ventilen. Själv har jag drömt en massa konstigt och sovit halvkasst pga det tidigare meddelade. Ryggen har värkt och nästäppan har slagit till. Igen. *suck*

Jag var till läkaren idag kl 10, han skickade egentligen mig bara vidare till nästa. Torsdag ska jag till Kälarne och träffa kvinnoläkaren. Igen. Får se vad HON säger då. Lär säkert bara bli iväg skickad igen.. Tillbaka till ursprungsläget. Aja.. Sjukskrev mig själv dessa två dagar, jag och min chef kom överens om att det är onödigt att gå tillbaka till jobbet innan jag pratat med henne. Vill inte riskera att göra det värre. Bättre att vänta och se vad hon säger. Denna väntan. Jag vill ju veta hur fan det kommer blir. Men det är väl det här som är den svenska sjukvården, speciellt här på Hammarn. Vi skickar dig dit, vi skickar dig hit.. Vi tar de proverna, nej vi tar de proverna ist. Ingen verkar veta någonting och ingen verkar heller få ta några beslut. Har aldrig hört talas om att en läkare INTE får sjukskriva någon.. Det skulle en ANNAN läkare göra, så vi skickar dig dit. Kan inte den läkaren i SIN tur sjukskriva då bryter jag ihop och lägger mig under sängen och väntar tills det blir september. Idioter.

Det blåser snorkallt ute idag, den som kan hålla sig inne bör fan göra det. Jag tänker då inte gå ut med än nödvändigt idag. Rena rama höstvädret, nu i slutet av juni. Helt sjukt egentligen.. Men det är väl det här som är den svenska sommaren? Regn, rusk och snålblåst. Ah, denna sommar.

SMHI sa vid någont svagt tillfälle att sommaren 2008 skulle bli rekordvarm. Pappa påstod att denna sommar skulle bli fantastisk, det grundade han på vädret i april och maj. Undra just vart den värmen tog vägen? SMHI, vbk, nått svar?

Kommentarer
Postat av: Sandra

hej, jadu, sjukvården här e ju för fan makalös.. Hoppas de gå bra hos kvinnoläkaren då.. jag själv tålde henne inte, hon behandla mig jäkligt respektlöst o var otrevlig..



Jättefina bilder förresten.. =)

Jadu,värmen tycks ha flytt sin kos, ser du den kan du ju skicka lite åt krångede å ;)



Hoppas de gå någorlunda bra me ryggen din, ingen vet hur de e att ha ryggont bättre än jag.

Styrke kram!

2008-06-24 @ 11:39:32
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0