All in..

Vi har haft en mysig.. Film-kväll. Det hör inte till vanligheten om man säger så. Jag brukar inte vara av den typen som orkar se en hel film. Antingen somnar jag eller så tappar jag intresset helt, ungefär så pass mycket att jag tycker filtens struktur är mer spännande. Typ. Men den var bra. Den handlade om en kvinna som spelar poker för att hon och hennes vänner ska kunna studera utan att ha studieskulder. Hennes pappa dog i en bil olycka när hon var runt 10 och han hade stora pokerskulder, men dom "försvann" när han gick bort. Hur som helst så spelar hon i en stor turnering och.. Jaa.. Hyr den själva så får ni se =D

Nu ska jag ta mig en liten tallrik med filmjölk med bananslantar och sen slänga mig i sängen. Börjar bli trött även om jag sovit 1.5 timme idag på em/tidig kväll. Men man är ju trött å =)

Vi hörs i morgon mina vänner!!
Puss/ M

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0