Back..

 ..from work.  

Idag började jag jobba vid halv 4, det är alldeles lagomt tycker jag. Speciellt när det var en sån fin dag som denna. Äntligen börjar det kännas som att det eventuellt kan vara sommar. 
Solen sken och det var varmt och skönt, men eftersom jag är lite förkyld så behöll jag jeansen och tog en kofta. Liite varmt kanske det var, men inte blev jag frusen iaf =D Idag var det ett par och kollade på lägenheten, hoppas att dom vill ha den från 1:a juli. Dom skulle hem och fundera, så skulle dom höra av sig senare. Nu kan man ju bara hoppas. 

Om det skulle vara så att dom vill ha lägenheten så ska vi beställa en ny säng och två sängbord från IKEA. Annars blir det ju dubbla hyror och då får vi nog vänta med sängen och sängborden tills i augusti. Men å andra sidan så finns det lite mer saker som vi behöver köpa; Barnsäng och madrass + spjälskydd. Bilbarnstol och eventuellt ett skötbord med. Det jag skulle få köpa av min farbror är för stort, så vi får nog inte plats med det på toaletten i huset. 

Men då tänkte jag köpa ett sånt som man kan lägga ovanpå tvättmaskinen, så spar man plats där och samtidigt använder det utrymme som finns =D Sen kan man ju köpa hyllor och ställa lådor på med kläder och blöjor och så.. 

Börjar verkligen längta nu tills vi får flytta. Det ska bli så himla skönt att få i lugn och ro flytta in innan h*n kommer. Få bo in sig riktigt så Bettan oxå är bekväm i det nya hemmet och så. Synd att inte Linusen får följa med men.. Jag hoppas att han kommer att få det jättebra att flytta tillbaka till Böle. Tror nog Anders kommer ta god hand om honom =) Don't worry JB, the cat will be fine. ;)


I morgon ska jag till BM igen.. Det ska bli spännande. Micke jobbar ju naturligtvis så jag får åka själv den här gången oxå. Men det är inte så mycket att göra åt, han har ju precis börjat på sitt vikariat, idag faktiskt, så han kan ju inte direkt ta ledigt andra dagen. Men men lite trist känns det ju men.. =/ 


Nej nu ska jag nog ta och borsta tissingarna och sen krypa till kojs. Micke mannen känner sig lite krasslig så kanske jag måste gosa lite och pussa bort det sjuka.. 


Sov gott!! /puss Marie

 


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0