Bispgården för hela slanten.

Idag följde jag med Lotta till Bispgården. Hon skulle klippa sig så vi gjorde bispan medans vi väntade. Borglunds, hittade en jättefin vas som jag ville ha men jag gav faan. Handlade på ICA och kollade in fyndet. Vi var på Anitas antik och begagnat men där är det mest.. Bara rörigt tycker jag.

Drack kaffe och åt en wienerbröd på Café Gourmé, älskar hennes wienerbröd. =D

Nu är jag hemma igen och har precis hängt tvätten. Mina fötter gör sååå ont ska ni veta, svullna och ömma. =( Men förhoppningsvis går det bra ikväll på jobbet. Dom ringde från Aspen förut, jag ska tydligen jobba där inne i morgon, dom hade lejt in Emelie för mig på Björken, så jag kunde jobba på Aspen. Här tar man sig friheter men men..
Det spelar ju ingen roll, jag "kan" ju båda avdelningarna..

Måste komma ihåg att prata med min chef oxå angående att mitt datum är ändrat med en hel månad. Kan ju vara bra om hon vet det OM jag inte skulle kunna jobba hela sommaren som det är bestämt. Men vi får väl se hur det blir.


Nej nu ska jag ta och dricka nån liter vatten och sätta mig i skuggan med Bettan en stund innan jag ska tvinga mig ner på ICA och hämta mitt Ellos-paket som kom igår. Spännande om jag kan ha bikinin eller inte..


Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan. Ja visst är de underbart =) man vart tårögd en annan, de var så stort.. =) Ja de kommer gå jättebra, de e bra att man har de som stöttar en, o sen kommer de mesta när man väl har fått barnet.. =) modersinstinkter vet du ;) Hur gick de me bikinin då? ;) jo men ida e värsta dagen tro ja.. 34 grader varmt!... phu Man bli alldeles slut..

Kram

2008-06-05 @ 14:32:32
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0