Det gick bra

Det gick bra att jobba idag. Nästan allting flöt på som vanligt.. En ganska lugn dag med andra ord. Solen var snäll med oss och stekte inte allt för mycket. Men GUD så skönt det ska bli att vara ledig nu efter att ha jobbat 5 kvällar i rad. Men jag vet inte vad jag ska göra bara.. Beror på vädret. Skulle behöva putsa dessa förbannade fönster men.. Jag vet inte. Vem vill det då det är soligt och sommar?

Micke sover i soffan och Bettan ligger nedanför och sover. Endast jag är vaken =D Solen börjar spricka fram efter det mulna vädret vi haft på eftermiddagen med lite regn stänk. Undra om man ska väcka Bettan och gå ut med henne..?

Mina fötter är alldeles uppsvullna idag med.. Igår var det värre men idag är inte mycke bättre.. Fingrarna med.. Kan inte ha några ringar alls. Inte om jag vill kunna ta av dem dvs =D Ont i ryggen har jag också, förbannade skit.


Aja nu ska jag också kolla lite på catalog.se, IGEN. Tipsade Petra så nu blev jag sugen.. Mer gardiner kanske? =D

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0