För att klargöra..

Jag skulle vilja ha Tinas "tompis". Jag äger inte den lilla söta hunden, det är en väns hund. Det är en engelsk staffortshire terrier ingen Amstaff. Bettan är sötast i hela världen och även tröttast i hela världen efter Sagas bravader. Jag vill hemskt gärna få flytta in i huset den 28:e, men det verkar inte lovande. Jag är hur glad som helst när jag fått veta att paret som var och kollade på lägenheten i veckan VILL HA DEN!! Plus att det är midsommar snart och jag har nya, fräscha sommarkläder.

Kanon listan;

*Köpa nya sängen
*Köpa sängborden
*Köpa nya fönsterlampor (4 st)
*Köpa nya gardinstänger (6st)
*Köpa garndiner (köpte PLYSHGARDINER av misstag)
*Flytta in i huset
*Köpa ny bil


Tummen-ner-listan;
*Lämna tillbaka väldens goaste katt ='(



Nej nu ska jag gå ut tror jag.. Även om det regnar så känns det som att vädret är perfekt för en kort promenad =)


Puss/M

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha jo de e klart.. fast ja tycker de svider mer i plånboken ;) varför ska ni lämna kissen? inte eran? (kanske du sagt, men minnet.. haha) de bli lugnt, midda me nära o kära imorron. =) sen har vi inte planerat mera, ta igen oss å umgås. va ett tag sen sist så. =) Ni då?

Kram o Gla midsommar

2008-06-19 @ 22:36:12
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Eleonore

Det står kvar!

=) Vi kan väl höras något efter Midsommarhelgen....får ni komma och kika på det! Dock följer ingen madrass med...



Ja, visst håller man tummarna för uppehåll =)

Ser väl sisådär ut! Ordnar sig säkert!



Kramen

2008-06-20 @ 10:28:48
URL: http://sahlineleonore.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0