God morgon!!

Nu vet jag ju att det är tidigt som man ska kliva upp för att få se och njuta av sommar-solen!! Micke har precis åkt iväg på jobbet med räcersaaben, låter som en räcerbil. =) Måste fixa avgassystemet på den saaben, och på den gröna med för den delen INNAN den låter likt. Huvva.. =)

Idag skall jag få den äran att åka i VBK-bilen och glänsa inne i Östersund. Lillebror ska in på lassa och kolla handen så papi fråga igår om jag skulle med. Okej då, har ju ändå ingenting annat för mig. Tänkte åka på rusta med innan vi åker hem och kolla gardinstänger.. Vill ha svarta i hela huset tänkte jag..

Aja, nu ska jag slänga mig i duschen, dricka kaffe och göra mitt bästa för att vara någotsånär attraktiv under dagen.

Vi hörs sen! Adios

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0