Hemma igen..

Hemma ifrån stora (lilla) staden Östersund. Det finns större städer i detta avlånga land men Östersund räcker till iaf. Hur som helst så gick det bra för brorsan på lassa, sen åkte vi upp till Lillänge. Syster-yster skulle ha skor så vi spatserade till skopunkten genast. Jag hittade ett par ganska fina skor, men jag köpte dom inte. Det fanns andra saker att lägga pengarna på så att säga. Sofie hittade ett par skor som hon köpte sen gick vi vidare. Pappa och Robin gick på BRL och jag och Sofie gick in på Djurmagasinet. Jag köpte äntligen en sån där sele till hunden så jag får ha henne "lagligt" i baksätet. Får ju varken plats med bur i baksäte eller bagage, eller om jag tar bort hatthyllan får jag plats med det men.. Det vill jag inte. =) Hur som helst ska vi väl ta och vänja oss med selen nu då..

Rusta fick en titt, dom hade INTE gardinstängerna NATURLIGTVIS så jag får väl helt enkelt klara mig utan gardiner då. Suck. Kände inget sug efter att köpa någonting annat heller, pappa handlade men.. Sen käkade vi på Coop innan vi åkte hem. En kort men ganska behaglig resa. =) Var in på buketten och kollade efter blommor, det fanns en som jag ville ha men den hade jag inte fått plats med i bilen hem. Så det blev inte.

Nu är jag alltså hemma, solen skiner och jag ska ta och åka och handla. Orkade inte gå in bland alla människor på Coop och handla. Jag iddes inte helt enkelt. Kanske man ska åka till Åsa först? Kan ju prova selen då.. På hunden alltså, inte på henne =P

Vi hörs! Ut i sommarvärmen mina vänner

Kommentarer
Postat av: Sandra

hej. okej, jadu.. ibland får man den känslan av att hon inte riktigt lyssnar på de man säger.. men de var ju bra att du blev sjukskriven ett tag iaf.. men som du säger, e de ryggskott som hon tro, då ska de ju ha försvunnit sen då..



Låter som att du haft en fin dag ida.. =)

Kram

2008-06-27 @ 16:52:32
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Dario

Börjar nog få en böjelse för snus också, men säg det inte till någon!

2008-06-27 @ 19:31:03
URL: http://jaghatarfolk.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0