Idag gäller det..

Sitter här och väntar på att mitt kaffe ska bli klart. Börjar bli lite nervös faktiskt. Jag gillar inte direkt kvinnan jag ska träffa, jag tycker hon är otrevlig. Speciellt nu, när jag fått höra hur hon har behandlat andra. Skönt att veta att det inte bara är Mig men samtidigt så tycker jag synd om de andra två. Jag förstår inte hur hon kunde neka grannen iaf.. Vadå "inte nog ont?" Det vet väl för i helvete inte HON?! Åååh jag tror jag blir TOKIG! Hoppas det går bra idag iaf.. Annars vet jag inte vad jag gör. Jag KAN inte gå tillbaka till jobbet, jag pallar inte. Det tar ungefär en kvart för mig att göra någonting som i vanliga fall kanske tar.. 5 minuter? Jag kan inte just "ta i" någonting, för det hugger i benen och i ryggen. Jag kan inte lyfta någonting för det gör för ont. Men men.. Vi får se hur det går..

Var iaf på jobbet igår som sagt och skrev en arbetskaderapport. Ska ringa till G sen jag varit hos doktorn och prata med henne igen. Arbetsmiljöombudet var med också, så vi kom även fram till lite andra grejor som måste förbättras på avdelningarna. Och det är inte enbart för att vikarier ska kunna veta hur patienten skall skötas, utan för att det SKA stå klart och tydligt i kardex. Man ska inte behöva gissa sig fram.

Nej nu är mitt kaffe klart. Sen ska jag sätta mig i soffan och vara nervös tills jag ska åka. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sandra

thanks darling.. =) tycka synd om dig me, vet hur de e när de hugger i ryggen, inte kul. Ja hoppas verkligen de går bra för dig.. Stackars din granne, fy fan va hemskt.. ja de e ju de man bli så irriterad på, dom kan inte känna den smärta man har, så vem fan e dom o säga att de inte gör nog ont?!!! nej fy!!!



visst hon har vart bra mot vissa, men mot mig har hon då inte vart de.. säger som dig jag, skönt å höra att de e fler som upplevt denna sida av henne, när andra ja träffat tyckt att hon e såå bra..



Kram o Lyckospark

2008-06-26 @ 12:09:43
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0