Konstigt..

Det finns någonting som jag håller så kärt.. Någonting som jag aldrig vill vara utan men som jag egentligen inte "har" ännu. Någonting som jag har i mina tankar 24/7, jag drömmer om det, jag längtar efter det och jag kan inte tänka mig en framtid utan det.. Eller Den. Mitt underverk.

Att man kan älska någon som jag bara sett på en skärm i 40 minuter. Som en film, som spelades upp. Jag kunde se hur h*n rörde sig, samtidigt som jag kände det. Jag kunde se den lilla näsan, den lilla munnen. Jag fick se hjärtat arbeta i hög fart och jag fick bara njuta av den samhörighet som det kändes att vi hade. Att vi har. Det var så vackert, H*n var så vacker. Mitt underverk, min största kärlek här i livet.

Nu börjar jag känna mer och mer att jag längtar. Jag längtar tills jag får flytta in i huset. Göra det mysigt och inreda i min egen takt. Jag älskar att jag kommer slippa stressa, slippa ha bråttom att ha allting klart innan det är dax. Jag hinner med råge. Vi flyttar nästa vecka, till ett nytt hem där vi kommer skapa nya minnen. En ny start, en bättre start på sambo livet, familjlivet. Vi kommer börja om, tillsammans från första början. Vi kommer att flytta TILLSAMMANS. Det känns fantastiskt. Jag längtar.

Vi får nyckeln den 29:e, förhoppningsvis, på kvällen. Den 30:e går första flyttlasset och jag tänker tvinga alla hålla på tills det sista lasset gått. Sen är det bara städningen kvar.. Ska försöka kolla om jag hittar några små drängar och pigor som vill hjälpa mig med det.. Någon frivillig? =D



Kommentarer
Postat av: Sandra

hmm, jadu.. de e karling du har eller? har för mig att hon sjukskrev mig iaf.. Jadu, sjukvården alltså.. Man kan fan bli knäpp på "systemet" ..

haha tack tack, alltför vänligt.. ;) Men ja hoppas de blir fint te helgen iaf, elr iaf uppehåll..

Kram

2008-06-25 @ 01:44:22
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0