Lördag

Idag är det crousingen. Var upp till slalombacken med våran perkulator till Micke, han behövde den i Älglogen för perkulatorerna där fungerade inte. Då såg jag en massa bilar och motorcyklar som dundrade upp emot backen. Fina maskiner faktiskt. =) Det är nog full rulle där uppe. Hade oxå velat se det men men..

Pratade med en gammal kompis från högstadiet, vi ska nog ses en sväng ikväll på byn. Det blir roligt.

Nej undra om jag ska ta tag i mitt liv och börja packa lite? Porslin och sånt kanske.. Ska hämta en stol och klättra uppe på garderoberna och packa det ratet? Slänga lite kanske tom.

Aja, eller så lägger jag mig i soffan och degar tills Micke kommer hem..

Adios, vi kanske ses i vimlet

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lyft inte illa dig mer nu bara när du flyttar.. =) Jorå min dag var väl ok..=) lite tråkigt igår bara, var själv. men slängde i en Mel Gibson rulle o tittade på den.. ;)

Hoppas vi ses nå ikväll. hare fint!

Kram

2008-06-28 @ 12:38:10
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Sandra

haha inte lätt inte, nej besvärligt när allt man har börjar finnas i lådor.. men skönt att ni kan börja flytta in imorron.. =)

haha jadu, snacka om att ja e nervös över att gå ut ikväll. haha kommer knappt ihåg va man gör.. asg ;)

hehe sorry, de kommer bilder, lovar! Så fort de e färdigt! ;) ska måla nån schablon, köpa nå lampor å sen tro ja väl ja e relativt nöjd för tillfället, ska byta golv sen.. s



Kram

2008-06-28 @ 13:23:48
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Sandra

haha nej fatta. två år sen.. illa.. s jo kanske de, men har så dåligt samvete. känns som om ja e en dålig mamma som går ut ikväll, å samtidigt så har ja ju verkligen inte varit ut på över två år..

hehe de låter bra det, måste ju få se hur erat nya hem ser ut.. ;)

Hehe va bra att du är glad och lycklig.. =)

Förresten, har du inte msn?

Kram

nu ska ja forstätta vara duktig o lägga in tvätt.. ;)

2008-06-28 @ 15:00:29
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0