My feet..

...is killing me!

Så här är det med mig, jag är inte en sån som klagar på värmen men nu har det verkligen nått kokpunkten. Bokstavligt talat. Mina fötter sväller upp som ballonger, ingenting ovanligt om man kombinerar graviditet och värme. Mina fingrar lika så. I vissa lägen ser de nästan ut som korvar. Äckligt!
Det är varmt att ha tjolen på sig, men jag har ju inte så jävla mycke kläder att välja bland direkt. Så det blev tre-kvarts-byxorna som jag haft ungefär sedan sommaren kom, (förutom när jag tvättat dem SÅKLART) trist. Fick ett par svarta av mamma i förrgår, men VEM kan ha svart på sig i denna stekande sol? Inte jag.
Just därför ångrar jag mitt köp av ett svart linne igår på Lindex *stupid stupid*. Men den rosa T-shirten jag köpte och den blåa är bra, kanske liiite varm på dagen men nu på kvällen är det perfekt.

Helt otroligt att det kan vara så himla varmt fortfarande. Undra vad det är för värme i morgon bitti vid halv 7 då jag ska ut med Bettan? Börjar ju jobba halv 8 i morgon. Känns bra nog jobbigt dels att bara kliva upp såå tidigt men sen att jobba hela dagen. Det är så mycket som jag skulle behöva göra innan lördag så det känns inte som att jag har tid att jobba. Men det kommer nog gå bra.

Fick en utemöbel idag, yeay, av min mormor och morfar. Dom hade köpt en ny så då fick vi ta den gamla. Kanon, då slipper vi köpa nån själv. =) Momma var lite orolig för det var flugskit på dynorna som hon inte fick bort, men jag tyckte som HERREGUD det bryr väl inte jag mig om? Huvudsaken jag har någonstans att parkera mitt feta gravid-arsel i sommar värmen när vi flyttat. =D Snart är det dax! Hur som helst så är jag ensammen hemma nu. Eller ja Bettan är ju hemma såklart men.. Micke for till några och skulle grilla tror jag så jag får klara mig själv ikväll. Men det känns ganska skönt, ska gå och duscha och sen fixa mig lite.. Lite vardagslyx sådär..

Om jag orkar =D


Sleep tight my friends. Adios!


Kommentarer
Postat av: Sandra

hej. ja de e mysigt.. =) hehe va sa micke då när ni fick veta att ni e beräknad en månad tidigare? =) ja kan tänka mig de, ne fy faun. skönt att man inte jobbar. =) nej värmen e fasen olidlig nu.. de e för varmt.. o man få akta sig för att vara direkt i solen när de e som värst.. den e inte nådig.. Hoppas du fick en mysig kväll me lite lyx, njut medan du kan ;) hehe tar ett tag sen innan man får tid me det. ler men de e värt det.. =) Kram

2008-06-05 @ 22:58:18
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0