Städat

.. bilen har jag gjort idag. En kille, eller rättare sagt en man, ringde på förmiddagen och ville komma och kolla på bilen kanske ikväll. Fick lite panik eftersom vi fortfarande inte funnit nån annan bil! Fick ett erbjudande igår om ett byte, som jag i pengavärde skulle tjäna på, men det var vissa viktiga detaljer som jag VILL ha i bilen som inte fanns.. Som typ AC. Eftersom att jag har det i Saaben nu så tänker jag inte ta en bil utan AC. Hittade en väldigt fin v70 i Övik för en rimlig summa pengar, men det var ingen AC på den heller. Suck.

Tids nog kommer bilen som jag vill ha =)
Hur som helst så har jag iaf städat ur bilen idag. Dammsugit sätena, dammat invändigt och putsat. Tror aldrig den varit så fin invändigt som den är nu. =) Jag dammsuga i bagaget, det behövdes. Jag hade BARR där bak. (makes no sence) Tänkte tvätta den utvändigt med, men det spelar som ingen roll. Det regna som sagt ute och det är grusväg till och från där vi bor nu, så det kändes som ett slöseri med både energi och pengar.

Micke fick ÄNTLIGEN hans nya kamera idag, som han tjatat om i flera veckor. Okej EN vecka men ändå.. Den var fin och jag ska nog ta och pröva om den "duger" sen. =)


Hoppas att jag hittar en bil snart, börjar kännas lite jobbigt om Saaben försvinner snart och vi inte har någon annan.



Adios amigos, vet ni om en bra kombi bil, let me know!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0