Sundsvall

var regnigt och kallt. Som alltid då jag är där. Alla säger att Sundsvall är en såå fin stad och den är så mysig, speciellt på sommaren. Men jag har ALDRIG lyckats se det fina i Sundsvall. Antingen har det regnat, blåst eller bara varit tråkigt väder. Nej, jag har ingen speciellt fin bild av Sundsvall.

Men hur som helst så hittade vi lite grejor iaf.. Jag hittade några tröjor som jag kunde ha och lite underkläder.. Det var roligt. Hittade NATURLIGTVIS en massa fina kläder, både till mig och den lilla. Men jag får vänta med det..

Regnet öste ner iaf och mina fötter gjorde såå ONT!! På slutet ville jag bara försvinna och inte gå en METER till. Men jag gatt ju. Vi gick igenom hela IKEA och allt jag köpte var ett par jättegröna diskhandskar.


Så IKEA gick totalt på; 5 kr. =O


Adios, nu ska jag vila ryggen!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

hej. vad kul att du hitta lite saker i sundsvall. =) har du prövat stödstrumpor? dom hjälper väldigt bra.. ah vad härligt. håller tummarna för att de går bra då.. =) hehe jo träningen gick bra, o har värken ida me. s =) men de var skönt när de var gjort.. =)

Kram

2008-06-11 @ 13:33:28
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0