Uppe med tuppen =D

Solen dominerar i hela landet och brandrisken är stor.
Det säger hon på vädret iaf.

Idag skiner solen från en klarblå himel i Kånkback och, hör och häpna, det blåser INTE.! Idag ska jag vidtaga alla åtgärder jag kan, jag ska smörja in mig med solskydd och sola försikigt. Ledig hela dagen och Micke har bilen så jag kommer inte hälsa på någon som inte är inom Hammarstrands-området. (Om jag inte hämtar pappas bil vilket inte är omöjligt) Brollan kommer i eftermiddag och ska vara Bettan-vakt tills i morgon bitti. Det kommer nog att gå bra. =)
Vi åker in till Östersund ikväll sedan Micke kommit hem från Bispgården och vi har käkat. Lovade att bjuda Robin på mat som tack för att han sover här.

Ska bädda rent i sängen åt honom också.. Och kanske handla mera fil.. Han gillar fil han med tror jag. =D

Hur som helst så ska vi vara på lassa 08.30 i morgon bitti och jag är för trött för att åka in i morgon bitti så då fick vi våldsgästa Sanna, det var ju snällt. Har ett par skitfina helt oanvända jeans hemma som jag NATURLIGTVIS INTE KAN HA. Så kanske hon kan det.. Ska ta med dom och kolla om hon vill ha dom.


Nej nu ska jag gå och riva ut allt jag äger i garderoben och kolla vad som jag ska dra över mig en dag som denna.. Leds på mina shorts, vill variera. Men jag har ingenting att variera MED. *suck*
Kanske en tjol? Provade den igår och DÅ kunde jag ha den iaf..

Juste, färgade håret igår. =D Det skulle bli ljusare brunt men.. Jag tror det egentligen inte blev nån skillnad eller så blev det om möjligt mörkare än tidigare.. Aja.. Det ser hyffsat ut, och det är jag nöjd med just nu iaf. =D

Solen, here I come!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja men vad härligt!! Hoppas flytten går bra! :)



Hehe, dementa, mina favoriter ;D Är på en demensavdelning jag med, och dom är så söta (för det mesta, i alla fall, dom har ju sina dagar :P).



Jag tror f'resten att det blivit sommar nu -så skönt! :)

2008-06-03 @ 09:51:51
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ah vad kul. Spännande.. =) de kommer vara en mäktig upplevelse säger ja bara.. =) hehe nää, de e inte så bra för små att vara ute i den stekande solen, de är faktiskt farligt.. Så man må vara försiktig.. =) Se upp du me när du solar, för när man är gravid kan man få fläckar av solen och dom går inte bort..

Hoppas ni får de bra ikväll o imorron =) =)

Kram

2008-06-03 @ 11:06:46
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0