Åååh!

Sitter här och dricker mitt underbara jordgubbste och bara myser.. Ska strax krypa ner i sängen och kika på Law and Order. Men först måste jag berätta..

Huset vi kikade på var F-A-N-T-A-S-T-I-S-K-T!! Jag skulle kunna flytta in i morgon! Hon som äger det skulle höra av sig under veckan så får vi se hur det blev.. Det var väl ett par till som var intresserade, men jag sa att vi VERKLIGEN var intresserade. *hoppas hoppas*

Lagomt sort, lagom hyra.. Fantastiskt kök, stora sovrum.. Allt var bara så bra med det. Men nu ska jag inte hoppas för mycket.. Inte förän jag pratat med henne igen. *hoppas ändå* =)


Ha en bra natt mina vänner, det ska jag ha!

Puss på pannan

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej.. Vad kul.. =) när får ni besked om ni fått de eller ej då? ja de vet ja vart de e =) kram

2008-05-28 @ 09:32:44
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0