Åååh!

image8
Titta vad jag fick av min sambo idag!! Han kom ihåg att vi varit tillsammans i ett år idag. =)


K kom och hälsade på idag, pappa var upp en sväng och drack lite kaffe och sen kom mamma. Vi beslutade oss att åka till Bispgården och kolla in butiken där.. Hittade en jacka, ett par trekvarts byxor och ett linne som jag köpte.. Fann två klänningar oxå, men det kändes lite som att jag antingen inte skulle använda dem eller så skulle jag inte kunna använda dem i sommar, så jag struntade i dem. =S


Har nyss ätit en good middag, stekt falukorv och potatismos. Ingenting speciellt och vidare fint kanske men ack så gott det var!! Köpte "strusell" på prix då jag var och handlade, så ikväll blir det glass i stora lass till House kl 21.


Nu ska jag ta lite allergi medicin och sen lägga mig i soffan och ta det lugnt ett tag. Kanske jag tar med mig prinsen och tar en vaaarm dusch? =p


Ha det så himla bra resten av kvällen. Puss

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0