Arrakboll anyone?

Nu när det regnar ute och solen verkar vilja spricka fram då blir jag romantisk i sinnet..
Ni vet.. Som om man tittar på en romantiskt film, så som dom VERKAR känna sig..

Jag skulle vilja ta på mig en varm koffta, en halsduk och mina fina stövlar och sitta på ett fik någonstans och dricka en stor kopp latte och äta en arrakboll och bara titta på regnet som smattrar mot rutan. Skulle inte det vara underbart?

Ett mysigt fik någonstans med dovt surr runt om kring, men som inte stör utan hellre är rogivande. Dov belysning och kanske ett litet ljus på bordet eller en blomma.

Ist så sitter jag hemma nu, kaffet är slut, te känns tråkigt och ingen arrakboll. Inget smatter mot rutan och inget dovt surr i bakrunden.. Allt jag hör är knappandet då Bettan trippar runt på trägolvet i lägenheten och den jobbiga rösten på Ellen DeGeneres. *suck*


Kanske jag inte kan få allt det där, men en arrakboll är väl inte för mycket begärt?

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0