Barnvakt!! =)

Erika har nyss varit här i några timmar och busat medans mamma fick åka till bispgården i lugn och ro och träffa sina framtida elever. Så nu ser det ut som ett kaos här.. =) Jag ska ta och plocka ihop men jag orkar inte nu.. Måste dammsuga också men jag tar det seeen..

Tänkte lägga upp lite bilder med vad vi sysslat med idag.. =)

     
Rivit ut alla filmer,                       Ätit god efterrätt, läst all post.


Bland annat.. Tänk er hur mitt vardagsrumsgolv ser ut med ALLA Astrid Lindgren- filmerna på golvet och sen har jag en stor hög med skräp- post på köksgolvet. Men fördelen är att nu kommer jag ställa tillbaka filmerna EFTER att jag dammat hyllan (ist för att damma bara där det syns) och kasta all gammal skräp- post. =)

Jag håller inte riktigt med Sanna att det luktar gammal gädda sedan Erika ätit burk- lax, men det luktar inte heller JÄTTEGOTT! Men barnet gillar det ju så då måste hon ju få äta!! =) Efterätten blev äppelpure, MUMS.

  Min svartsjuka lilla älskling.. Hur ska det då gå sen om några månader? =)


Sen gick vi ut på en liten promenad, eller vi gick till postlådan, men eftersom tösen vill gå själv så tog det väl ungefär en sisådär 20 minuter, men vi hade ju ingen brådis. =) Sen åt vi lite sten, spottade ut och konstaterade att det smakade blä, bara för att stoppa in en ny sten och göra samma sak igen.. Spotta ut, säga blä med hela tungan utanför munnen och stoppa in en ny. =) Men men.. Började leka lite på lägdan med Bettan, men då började det åska ute och regna. Hunden blev rädd (surprise?) och lilla Erika med. SÅ vi gick in, drog ut allting och sjöng sånger ist. Då gick det läskiga över och det blev roligt ist. =)


Aja.. Nej undra om man ska ta tag i städningen innan min sambo kommer hem till kaoset? Eller kanske man ska åka och handla? Jaa surra lite mer på MSN och sen får vi väl se hur det blir.. Skämma bort min svartsjuka lilla hund kanske? =)


Adios!!

Kommentarer
Postat av: Linda

hehe :) ja vänta du bara ett par
veckor tills det är riktigt fart i magen! :P

Tror du det är en flicka eller pojke då?

2008-05-20 @ 14:01:24
URL: http://ziquita.blogg.se
Postat av: Josse

Jasså du har sett mig du, utan att säga hej:P hehe
Men man kanske dyker upp över en dag framöver..

2008-05-20 @ 15:21:08

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0