Blir så leds.

Det blir ju som sagt nästan aldrig som man tänkt sig.. Idag tex så hade jag tänkt gå på en promenad. Men det har jag inte haft tid med.. Först när jag vaknade så satte jag mig framför den här idiot burken (ist för att gå ut som planerat) Här blev jag ju sittandes då naturligtvis. Åsa ringde och berättade att hon köpt ÄNNU ett par skor (shopoholic =D skoja) så då blev jag lite handla sugen. Åkte ner på KMs kläder och tänkte att ett linne kunde jag väl ändå hitta eller? Nej det kunde jag inte, eller joo visst HITTADE jag ett linne som jag ville ha men.. Vem fan har råd att köpa ett linne för 399?! Inte då ett fattigt, underbetalt vårdbiträde som jag iaf.!

Lite småsur gick jag där ifrån och skulle köpa halsbränna-ta-bort-tabletter på Apoteket. Gick bara bra. Jaha, VAD ska jag göra nu då? Åkte runt på byn och smutsade ner luften lite och försökte få tag på Jaana. Heeelt omöjligt. Styrde min kos hemåt, då jag kom på att jag kanske ska kolla om hon är på rosengård? Mycket riktigt där satt hon och drack kaffe. Surrade lite med henne och även med Mikaela och sen kom jag och Jaana fram till att hon skulle komma med hem till oss och kolla hur vi bodde. Klockan var kanske kvart över ett då hon åkte och jag tog och styrde min kos mot boback. Surrade lite med Felicia, Linda och hennes mamma. Sen gick vi upp, kollade på byggnationen av balkong-size-jättestor och jag fick lite kläder. Byxorna var lite stora nu, men jag kanske kan ha dom sedan? Vi får väl se.. =)

Nu ska jag ta och äta min mat och sen iväg och jobba halv fyra. Undra vad det blir för middag i kväll? Vem ska jag jobba med? Hmm.. Det återstår att se..


Nu börjar jag även bli lite otålig angående kvinnan med huset.. CALL ME ALLREADY WILL YA?!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha tack så mkt.. =) alltid kul me lite beröm ;) de har gått bra idag iaf.. så bra att vi ökade vikterna.. Lär vara som en död säl imorron! =P hehe låter som om du har haft full rulle idag ;) när skulle damen senast ringa då? eller sa hon inge sånt.. kram

2008-05-28 @ 19:14:40
Postat av: Sandra

crap.. bloggadressen kom inte me.. ibland ska re bara jäklas :P =) ibland kommer inte namnet me osv.. tur du fattar ändå =)

2008-05-28 @ 19:16:59
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0