Bortglömd?

Känner jag mig ibland..
Hoppas att det inte fortsätter sen.
Nu spelar egentligen ingen roll, jag klarar mig.
Vi ses ibland, vi hörs ibland men vi träffas inte så ofta.

Nu är vädret underbart i det stora hela och jag borde inte bry mig så mycket..
Men.. Det gör jag..

Jag vet att jag är dålig att hålla kontakt med, det vet jag men..
Hur många gånger har jag inte ringt?
Skrivit?
Kommit på besök?
Inget gensvar..


Ibland känns det lite menigslöst att ens försöka..
Jag berättade för K om vad jag var rädd för då vi åkte in till Östersund för att hämta M, och jag tror ibland att det kommer att blir så.. Jag kan tro att jag kommer att bli ensam sen. Om M åker bort och jobbar så kommer kanske jag sitta där, i Kånkback, ensam. Utan någon att prata med.. Utan någon att skratta med.

Ensam.



Gud jag hoppas verkligen inte det.. Då kan jag lika gärna flytta någon annanstans och sitta ensam..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen ska behöva vara ensam... kommer alltid va hos dej.. KYSSAR Å SMEKA... ;)

2008-05-06 @ 20:47:24

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0