Caffelatte- land?

Tänk om man hade haft en sån där visp.. Så man kunde skumma mjölken.. Och om man hade en kaffebryggare som INTE kastade allt kaffe runt i hela lägenheten.. Eller köket iaf.
To make a long story short, så strejkade våran kaffebryggare i förrgår och det var kaffe över överallt i köket.

Vad ska man göra en dag som denna då? M jobbar, papi gör säkert ingenting men är ändå upptagen =) mami vet jag inte vad hon gör men.. K jobbar idag, T vet jag inte tror hon jobbat i natt så hon sover väl.. J kanske jag ska ta och hälsa på? Det var ett tag sedan vi sågs nu.. Träffade henne som hastigast på jobbet igår, men vi hade som inte tid att prata. Bara komma överens om att vi kanske skulle ses idag. Caffelatte perhaps? =)

Tittade på Våra bästa år tidigare på morgonen, någonting så fruktansvärt dåligt och för att inte tala om FÖRVIRRANDE, finns nog inte. Ena sekunden vill dom döda varandra och andra sekunden är det gulle- gull och myspys.. Konstigt I must say..

Nu är det Oprah igen.. Jag börjar se en trend nu.. Det märks när jag har "tid" att sitta vid dumburken, då alla andra antingen jobbar, är i skolan eller sooover.
Många frågar mig varför jag inte sover längre på morgonen då jag är ledig eller jobbar kväll. Men om man räknar antalet timmar jag sover varje natt så är det omöjligt för mig att sova mera än jag gör.
Jag kanske somnar runt tio halv elva på kvällarna och vaknar vid nio halv tio. Jag har då sovit min kvot med timmar och är "utvilad". Det blir inte jag nuförtiden, jag är alltid trött, men jag borde vara utvilad.

Pollen i luften och snö blandat med regnet. Är inte vårat maj väder skumt så säg?
Nej nu ska jag nog ta och bränna på köttfärsen och göra köttfärsås på mitt  vis..


Utan grönpeppar och med grädde =)


Adios!!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Jes i work today, unfortunately! För detta hade varit en PERFEKT dag att krypa ner i soffan med ett täcke, te och ett par filmer!!!

2008-05-14 @ 12:30:00
Postat av: Tina

Nej du, jag va i Sthlm och inhandlade mig en bil! =) Är ledig i helgen så vi kanske kan försöka ses nått?

2008-05-16 @ 02:54:41
URL: http://www.tinamarie.blogg.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0