Ehh?..

Skulle svara på en kommentar nyss, men det gick inte. Det stod följande;
"You are not authorized to view this page"

Aja, får väl helt enkelt svara på den här då, tillsvidare.

Jag vet faktiskt inte när vi får svar. Förhoppningsvis innan den första juni iaf så jag hinner säga upp lägenheten. Kolla på blocket, och jämtland och villor och radhus uthyres. Där finns bara två hus i Ragunda, kolla där får du se det. =) Jätte mysigt.!


Hur som helst så är min nässpray slut. *haha tänker Kickan, där fick du din fjant* Men jag har kommit fram till en sak: Jag har en nässpray som är utan kemikalier och allt annat som gör att en nässpray verkligen fungerar, utom koksalt. Den ska jag börja använda. Även om den inte fungerar så kanske jag kan INBILLA mig att den gör det och på så vis blir.. Fri täppan? (I know it makes no sence) Det är värt ett helthjärtat försök.
Se bara på min vän D, han kämpade och kämpade mot nästäppan, efter att en doktor berättat att hans näsa vad alldeles fucked up efter allt sprayande. Han fick nå skit att andas in som naturligtvis inte fungerade men men..

Hur som helst så tror jag nog att han mot alla odds, dvs de odds jag tror, överlevde han och nästäppan förlorade. Stämmer det? Ni förstår, kan inte jag andas egenom näsan tror jag att jag inte kan andas alls. Paniken kommer smygandes och ja.. Ingenting kan väl bli bra utav det?


Men jag ska kämpa, I WILL NOT GIVE IN!!


Nu ska jag dricka juice och titta på TV. Puss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

hej.. haha ja jag vet.. såå irriterande.. ibland så fungerar inte nogg, hela sajten är nere. jäkla serverproblem.. men tur e att de höll inte på hela dagen iaf..! de va ju ett jättefint hus de där =) vad kul, hoppas ni får de då.. håller tummar nej nu ska man slänga i sig lite frukost o sen packa inför stan.. kram

2008-05-28 @ 10:19:13
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Sandra

haha okej, bra o höra att de e fler som haft samma problem ;) ja men precis, man får ju se både för o nackdelar.. Vad kul. ja ja håller tummarna som sagt.. =) Ja ska göra det.. usch då, vart va de då? jo fick väja för ett rådjur en gång när ja va på g till stan.. dom e oberäkneliga djuren..

2008-05-28 @ 10:35:45
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Sandra

=) japp ska hålla ögonen öppna.. =) haha tack så mkt.. =) hehe jo de e segt innan man kommit iväg men när man väl gjort de e de så skönt.. man har verkligen gjort något för sin kropp.. =) Så skönt.. Kram

2008-05-28 @ 11:52:46
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0