Fortsättning..

Har alltså precis tryckt i mig min fantastiska middag, tillsammans med M, J, Å och lille E. Bettan fick vara med på ett hörn oxå då E fick kliva ner på golvet och bjuda henne på diverse matrester ifrån bordet.. Tur att hon tar så försiktigt så försiktigt att det inte ens ser ut som att hon tar det ifrån den lilla handen.. =)

Nu sitter jag här och smälter maten och funderar på om kanske piggelin skulle vara gott? ;) (sa det lite högt nu och en sådan är på väg) Kanske ska ta mig en prommenad i det ljumma vädret, än om det regnar lite men.. =) Vädret är underbart, plus att om det regnar så är det inte så mycke pollen i luften och mina magmuskler får vila från nysandet. Glömde apoteket på vägen hem från jobbet *typiskt*


Undra vad man ska hitta på i helgen då? Är för ovanlighetenskull ledig hela helgen så jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. På söndag kommer ju K iaf på söndagsmiddag. =) Det ska bli.. Spännande..


Har nämligen aldrig gjort Kasslerlåda förut, så man vet inte vad det blir av.. "feel no fear, the chef will superwise" =)

Kommentarer
Postat av: Kickan

Men vad är det jag läser?? ska du gå ut och gå?? i regnet?? KORS MARIE!! JAG är STOLT!!

2008-05-02 @ 20:44:28
Postat av: Kickan

Tack marie =) Och jag har faktiskt sökt sundsvall och östersund i första hand, så jag kommer inte flytta så jättelångt! Tvärtom så kommer du få en kompis att åka och sova hos ibland efter dina utmattande shoppingturer! Men kommer jag inte in på nån av dom till hösten så väntar jag nog till efter jul med att plugga!

2008-05-02 @ 23:36:00

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0