G'day...

Idag har verkligen våren gjort sig påminnd! Solen har strålat större delen av dagen och vad har då jag gjort? Jobbat, vad annars!? Började jobba kl 13.00 idag, satt mest i ca 3 timmar och surrade med min arbetskamrat och sen började det vid middagen. Sen har vi inte suttit ner länge direkt..

Bytte tur med I-L i morgon så jag får träffa M's mormor och morfar då dom är här.. Annars så har jag bara arbete att se fram emot denna helg.. Känns lite trist att jobba varje helg nästan, men det visar ju sig på lönespecen sen =) Ikväll är inte M hemma, konstigt, det känns så himla tomt på något vis att inte han är hemma då jag kommer hem från jobbet.. Men man måste väl kanske vänja av sig den lyxen snart kanske.. Man vet aldrig.. =S

Ska väl snart ta och fika någonting och kolla om det är någonting att slöa till på TV, annars är det bara att krypa till kojs.. Ska ju ändå upp vid 6 i morgon och iväg och jobba.. Suck.. Hatar att kliva upp tidigt på morgonen.. Men men.. Det måste man ju oxå vänja sig vid =D


Nu ska jag koka te och kanske tom ägg?


Adios!!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0