Jaha..

Nu har Saga och Petra varit här en stund. Busat och lekt så till och med Bettan är trött!! =) Det trodde jag inte skulle hända.. =) Handlat IGEN har jag gjort.. Var ju ner igår men.. Jag skulle säkert ha handlat mera men.. Orka handla lista?! *inte jag* Aja..

Jag ringde iaf på ett annat boende som vi ska åka och kolla på senare ikväll. *hoppas att vi gillar det*
Det ser fint ut, men det beror lite på vad uppvärmingen kostar.. Men men.. Vi får väl se =)

Tänkte börja med maten också, men jag är inte hungrig. Åt med Åsa i Långsele så jag är fortfarande mätt. Själva resan gick bra, men jag köpte ingen soffa iaf.. Hittade en intressant, en tre sits + en fotölj.. Men jag vet inte.. Vi ska kolla till veckan på Living om den soffan fortfarande känns lockande och om den fortfarande är så pass billig som då OCH om den framför allt finns kvar. =) Annars får Sanna klara sig med sina soffor och jag får drass med hörnsoffan.. Annars är den din Sanna! =D

Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: Dario

Tack för dom snälla orden, verkligen! :)



Ikväll bär det iväg till staden igen, håll ställningarna här i Hammarn medan jag är borta!

2008-05-27 @ 16:29:29
URL: http://jaghatarfolk.blogg.se/
Postat av: Petra

nae, hoppas hon sussar gott. saga slocknade så fort hon kom hem. and she still sleeping. måste bara säga igen att ni ha de otroligt myyyysigt hemma!

2008-05-27 @ 17:18:33
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: Sanna

Är ni förrvirrade där hemma? Micke sa i helgen att ni ville flytta till stan och uppfostra er son i torvalla som en äkta Ken Ring ( Korv ring) hahaha! och nu kollar ni på hus i hammarn? jasså du, soffan skulle fan göra sig finnt i cellen ;P

2008-05-27 @ 23:29:33

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0