Kyligt..

Känns lite kyligt inne idag.. Undra om det beror på vädret ute idag.. Blåsigt och mulet, så himla trist!!
Sitter här och dricker te, smygkikar på TV och sneglar på min lilla som ligger bredvid mig och sover med fötterna i vädret =) Hon är så söt..

Undra om man ska ta och kasta in en tvättmaskin..? Jag har ju f*n ingenstans att hänga all tvätt.. Torkvindan ute är upptagen av en granne och torkställningen inne är väldigt petit.

Hur ska det gå i framtiden då? Måste nog köpa en ny tvättmaskin.. Och kanske till och med en torktummlare.. Så man kan torka typ handukar och sådant där som tar en massa plats.. Det går ju bra nu när vi bara är vi två men sen då? *huvudvärk att tänka på det nu*

Undra om man ska trycka i sig nån frulle idag då? Börjar blir lite hungrig nu faktiskt.. Till middag blir det stuvade mackaroner och stekt korv, förhoppningsvis, på jobbet. Det står iaf det på listan men man ska inte vara säker.. Ibland kommer det någonting helt annat..
Som den gången det stod att det skulle vara créps med svampstuvning, men vad skickar dom in? Créps, ja visst, men med nån skum köttfärsblandning i! HUVVA!!
Tror aldrig jag blivit så besviken någon gång.. Hungrig resten av kvällen var jag oxå.. *suck*


Nej nu ska vi inte klaga på det.. Föresten, fina blommor jag fick igår va? =) *kär*
Jag brukar inte få blommor så gissa om jag blev glad glad glad igår då M kom hem med dom då? =)
Och vad hade jag till honom då? En dessertbok! *skäms*

Patetiskt...!

Men han sa att han blev glad men.. =S Hoppas han blev det också då..


Nej nu ska jag gå och göra mig några mackor.. Kanske en limpa med skinka, mimosasallad och.. Ost? =)


Kommentarer
Postat av: Kickan

Vi fick svampstuvningen på strandliden! Och ett litet billigare alternativ än torktumlare: Köp en till torkställning!!! =)

2008-05-07 @ 12:42:26

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0