Lunchen som aldrig blev.

Idag skulle jag göra tunnbrödsrulle till lunch. Så sist jag handlade köpte jag: grillkorv, tunnbröd och hamburgerdressing. Fixat!! Idag då jag skulle göra maten, vad inser jag inte då, men en hungrig sambo bakom ryggen som nästan krampar av hunger..? Vi har ingen potatismos! VA FAAN!?!

Jaha, vad göra vad göra för att fixa situstionen? Salsakycklingen från igår, släng den på en baugette och skjuts in i ugnen i en liiite liten stund.. Fine. Efter ett litet tag så inser jag ännu en sak.. Vad för gott kan komma ur en ugn med snabbvärmen på och 300 graders värme? INGENTING naturligtvis!! '

Det var den baguetten det.. Kolbäckande svart och oätlig.. SUCK!!

Det slutar med att min hungriga arbetare fick småla i sig ENBART salsakyckling och tacochips till lunch. Varken näringsrikt eller nyttigt men mätt blev han! =)



See ya!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0