Mäh!

God morgon. Idag kliar det väldigt i ögonen, men jag klagar inte. Solen skiner ju ute och klockan är nu 10.08 på en söndag förmiddag. Varför är jag vaken? Jaa en sjukdom jag kallar för morgon-pigghet har drabbat mig de senaste månaderna. Spelar ingen roll om jag försöker bekämpa den med att.. Ja stanna uppe halva nätterna eller någonting..

Jag kom hem vid två halv tre i natt. Först arbetade jag, stressade mig igenom de sista 45 minuterna där och sen hem. Ingen sambo = ingen utlovad mat. Han hade glömt =S Hur som helst så slängde jag mig i en vaarm och skön dusch, ringde T och sen K. Rotade igenom alla mina kläder efter ett linne som jag kan ha, hittade ett som jag så gärna ville ha och det var liksom nu eller om 1 år så det blev det. =)

Åkte upp till Gulldalen, lyssnade och skrattade till deras tokerier med spelet Våghals. Sen skjutsade jag hem Kattis till henne för hon mådde inge bra, skulle då tillbaka till Gulldalen men B Ö ringde och berättade förljande; Din pappa ska bli morfar!! *nähä?!* Åkte upp dit och skrattade lite till, fick äta good mat, klyftpotatis och fläskfilé. Mumma.! 

Sen skjutsade jag hem farbror och födelsedagsbarnet och hennes yngsta son, varav T frågar om jag vill åka upp till Pålgård och hämta ett gäng med glada brudar? Sure.. Why not?

Vi hämtar dom, skjutsar dem till Gullis och SEN åker jag och hämtar min far och min sambo hos B.

Jag kom som sagt hem vid två halv tre i natt och gissa när jag vaknade första gången och var piggare än allt annat? Halv sju..


Tack gode gud för det sunda förnuftet som tvingade mig att somna om till halv tio.


Hur har ni haft det i helgen?


Adios!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0