Mätt och belåten..

Nu har Erika åkt hem. Vi blev lite ovänner ett tag och hon var såå arg på mig.. Men skam den som ger sig, tillslut gav hon upp och somnade iaf.. Om än i min famn ist för i vagnen, som planerat. Men men.. Erika somnade och sov en liten stund, innan Bettan fick ett av sina dampanfall och skällde jättehögt så hon vaknade. Suck, samma visa en gång till eftersom hon bara sovit dryga 20 minuter. Men men tillslut så somnade hon om, hon var så trött att hon inte orkade hålla ögonen öppna men gråta, DET kunde hon =D

Tro jag det, ingenting var ju som det brukade. Mamma var inte där, mamma kom inte när hon ropade och Marie var ju dum och envis som tyckte hon skulle sova utan att tutta på mamma. (var ju tekniskt omöjligt eftersom hon inte var närvarande för tillfället.) Åsa kom sen vid 2 och Erika hade precis somnat om efter våran andra dust med gråt. Så hon sov en stund men sen vaknade hon och såg då att ÄNTLIGEN var mamma där.. Men hon var lite grinig iaf.

Hur som helst så fick jag en puss och en kram av tösen innan hon åkte hem så vi har slutit fred. Tills nästa gång... ....

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0