Middagsbjudning eller kaos?!

Pratade med den snuskigt trevliga killen i kassan på ICA, han frågade om det var jag som visslade så där högt. "Huh?!" fattade INGENTING. Han började skratta och jag, dum som jag säkert såg ut, skrattade lite halvhjärtat och funderade vad fan han pratade om. Sen förstod han nog att jag inte förstod, för han började förklara vad det var. Ytterdörrarna ytterst stängde sig tydligen inte, men det gjorde de inre, vilket resulterade i att det visslade högt i korsdraget. Nån hade sagt att det lät som en, för att citera, "hörgrej" (översättning= hörapparat).
Besserwissern i mig kom fram och jag ville förklara att det visst kunde ha varit en sådan "hörgrej" (ljudet var ungefär detsamma) men eftersom att han ängnat hela helgen till att lista ut vad det var så sa jag ingenting. Snällt va?

Bjöd Kickan på middag idag oxå. Råkade henne på stora ICA parkeringen. Pratade lite, hon petade lite *fråga inte*. Vi kom fram till att hon dajnar med oss idag. Det blir spännande.. Det här med matlagning är inte min starka sida.. Detta kan sluta hur som helst..


Nu ska jag kolla riset.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaha okej, hur jobbar han då då? kommer han hem över helger å så? aha okej, hur mkt har ni i hyra nudå? de e ju inte så dumt att hyra hus annars om man tycker om det, lite bättre me plats o så gör de inget om barnet skriker hela natten, för nån annan än en själv.. =) haha, ja jag läste nu att du får besök å., =) håller tummarna för att allt går väl.. ;)

Kram

2008-05-26 @ 16:10:41
Postat av: Sandra

ah okej.. hoppas de då så du inte bli ensam så mkt. =) ah ok =) de e ju inte så farligt..

2008-05-26 @ 16:47:21
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Sandra

ah okej, hoppas han får bra tider då så ni kan umgås iaf.. ah ja de förstår ja, hehe.. =) e ju inte så farligt direkt.. Haha, ja för mig e hus de bästa.. =) vet om ett hus som hyrs ut för 5000 inklusive el.. Så de e ju inte heller så farligt, för ett hus. =) hoppas middagen blev bra nudå =)

2008-05-26 @ 20:25:00
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0