morgon igen.. =)

Hur ska jag sysselsätta mig under denna dag då?  Börjar inte jobba förän vid tre idag, vad ska jag göra tills dess då? Det löser sig väl..

Jobbade igår till halv nio, det gick ganska fort dom timmarna på jobbet. Fick den mat som var utlovad, mums =)
När jag gick ut igenom grinden och låste den ringde jag min sambo och bad honom sätta på tevatten. Det hade han redan gjort =) Så när jag kom in genom dörren hemma så luktade någonting såå gott. Då hade han tänt ljus, rökelse och gjort mysigt. Plockat fram fika och gjort ordning te. *kärlek*
Sen hörde jag någonting i bakrunden, lugna favoriter!! =D Jag trodde jag skulle DÖ! Vilken underbar sambo jag har!! =)


Vi tittade på Grey's anatomy och sen väntade vi på att Law and Order skulle börja på 4+. Jag var ut med hunden en sväng och jag blir alltid lika förundrad över att det kan vara så milt och skönt ute på kvällarna. Ljust börjar det bli nu oxå vid 22 tiden, helt underbart. Men snart är midsommar här och då vänder det.. =S

Men än har vi några veckor att njuta av det ljusa kvällarna..


Nej nu ska jag fortsätta dricka mitt halv kalla te och kolla på TV. Sen ska jag kanske gå ut och gå med hunden?


Adios!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0