Neeeeeeeeeeeeeej!

Efter att ha skrivit en HEL JÄVLA ROMAN om min pollenallergi, min snygga pyamas, min arbetsdag på Björkhammar igår och om det förbannade regnet här i Norrland, SÅ ÄR DET BARA BORTA NU!!!

Jag brukar inte tappa humöret men nu blir jag irriterad.. VARFÖR ska man inte kunna förhandsgranska för att sedan kunna korrigera slarv INNAN man publicerar?! VARFÖR?!

Sånt här kan göra mig helt jävla galen! Nu tappade jag HELT lusten att skriva om skiten, det är ingen mening. Nu kan jag inte sätta min positiva klang på det hela, nu skulle det bara bli ett helt inlägg med klagan. Ungefär som nu!

Nej nu ska jag ta min förbannade tekopp och sätta mig i soffan och fundera över vad i helvete de okända människorna på min gård sysslar med. Att dom är där vet inte ni för det stod i det GAMMLA INLÄGGET!


Adios amigos!
Hoppas  min positiva sida återkommer senare under dagen..

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0