Over for today..

Nu har jag jobbat färdigt för idag. Känns som en ganska lagom lång arbetsdag efter en helg ledigt. I morgon är jag leedig hela dagen, men sen jobbar jag 15.30-20.30 onsdag, torsdag och fredag. Delad otur på lördag och 12.30-20.30 på söndag.. Men sen är jag ledig på måndag, åker troligtvis in till Östersund på tisdag eftermiddag/kväll och sover hos Sanna till onsdag.. =)

Idag jobbar Micke första dagen i Bispgården på Nipängen i köket, det lät som att han gillade det bättre än Björkhammar. Tror jag det, halv fabrikat och han fick bara stå i disken och lägga i maten som sedan skulle ut till Hemvården.
I Bispgården gör dom tydligen all mat själva. Det är ju Det som han vill arbeta med, inte diska.

Jag ska försöka mig på kasslerlåda idag, vet inte riktigt om det kommer bli lika gott som när pappa gör det.. Säkert inte. Men jag får försöka så gott jag kan och hoppas på det bästa. Annars så löser en skvätt ketchup det mesta =) Är du ledig Kickan? =P

Nej nu ska jag lägga mig och gosa med min fruktansvärt duktiga hund som inte gjort nå dumheter då hon var ensam. Jag är såå glad att jag ÄNTLIGEN slipper den stora buren i vardagsrummet och en ledsen hund som tittar på en med super ledsna ögon då man stänger in henne och åker iväg. Det är över nu och hon är så duktig! =D


Adios!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja de är alltid kul att få umgås me familjen.. Ah okej, vart jobbar han då då? Ja precis, de är skönt med lite stöd. =) Jaha, ni har inte funderat på att hyra ett hus då? Hur stor var lägenheten ni bodde i nu? Lycka till me kasslerlådan ikväll.. =)

kram

2008-05-26 @ 15:59:04
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0