Seeeegt..

Hej och trevligt att du tittade in! =)

Har kommit hem från jobbet för en stund sedan, åååh så trött jag var då klockan ringde vid 6 i morse. Har sovit oroligt i natt för Bettan har gjort det oxå.. Hon har nog haft ont i foten, för hon har gått om kring, stått i korgen, suttit, legat i soffan, legat i köket, legat i hallen och gått omkring. Hoppas hon inte har allt för ont.

Hon säger ju ingenting heller utan går bara omkring och ser bedrövad ut. =( Men kl 16.00 idag ska vi åka till Luthman och kolla upp tassen, tror att klon håller på att lossna faktiskt.. =S Hoppas det inte måste opereras bara.. Mammas lilla flicka då..


Det gick bra att jobba idag iaf, fick några fler dagar den här veckan, onsdag kväll, torsdag kväll. Sen ska jag jobba själv på Aspen fredag långkväll och lördag söndag på björken 12.30 - 20.30. Och måndag kväll på björken igen..

I veckan ska min bil bli fixad oxå hoppas jag, börjar bli leds på knackandet nu.. Sen ska jag be han kolla avgassystemet oxå.. Tror det läker.. *suck ska det aldrig ta slut?*


Nej nu ska jag gå och kolla posten, väntar ju med spänning på ett brev från Landstinget =)



Ha det gött! Kom ihåg att dricka kaffet medans det är varmt, annars smakar det så illa =)


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0