Sluta aldrig..

Att förundras. Fick nyss ett meddelande av Åsa, svärmor. Det var jag inte beredd på. Men det stod iaf; Teater Döda Fallet 7:e juni 14.00. Det hade kunnat stå "be there or be there" efter, det hade varit skoj. Men nu gjorde det inte det.

Svarade sanningsenligt och trevligt, som jag alltid gör, "Okej, det ska bli roligt" eller nått sånt..

Jag ska gå på teater! =) Läste om teaterna på jobbet (JA jag har glömt vad den heter okej?) med Gunvor och vi kom fram till att vi ville gå båda två. Nu kan jag skryta för henne att jag SKA gå.. =)


Nej nu ska jag ta och äta i mig någonting nyttigt.. Kanske jag tar nån gurkbit till min Billy's pan pizza?

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha sedär..va kul. =) ganska roligt att blicka tillbaka ibland. =) spännande att se sen vad våra barn vill bli, och sen vad dom verkligen blir. =)

2008-05-22 @ 11:38:57
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0