tic tac..

Klockan går oförskämt sakta idag.. Jag har gjort en massa och ändå är inte ens klockan halv tre. Jag har agerat värdinna åt Micke och Mats (jag kokade kaffe), mamma kom och drack kaffe med och vi fikade sockerkringlor. Sen har vi varit och hälsat på Åsa och Erika, drack lite kaffe där och busade med tösen. =)

Nu ska jag bara vänta på att klockan ska gå så jag får åka och jobba någon gång. Skickade iväg Micke på affären och han skulle handla. Hoppas han kommer ihåg allting. =)

Vi kanske åker in till östersund i morgon, jag vill så himla gärna äta hamburgare på nyöppnade Max. Dom har så himla goda hamburgare där. Men självklart åker vi inte in enbart för att äta hamburgare, träffa pappa ska vi nog göra oxå och kolla på crousingen i östersund. Men jag vet inte ännu om vi ska åka eller inte, det visar sig i morgon.


Aja vänner, nu ska jag lägga mig i soffan en stund.
Adios, and remember.. Efter regn kommer solsken!!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0