Tillbaka från jobbet..

Jobbet gick jättebra ikväll iaf. Brukar som göra det då man jobbar med Gunvor =)
Micke skickade meddelande och frågade om jag kunde komma ner till älven och hämta honom och Bettan.
Det jag inte visste var att Bettan tagit sig ett.. Kvällsdopp.
Hon sprang omkring i vattnet och jagade pinnar som Micke kastade åt henne, jagade lite småfisk och hade roligt!
Men dom fick faktiskt gå hem, inte kan jag ta en dyngsur hund i pappas bil heller..
Han skulle ju hugga huvudet av mig om han fick veta det..

     
Lite bilder ifrån då jag och Erika plockade blommor idag på ängen bredvid mig =D


Nej nu ska jag ta och göra lite fika innan Micke och Bettan kommer hem så det är klart då.


Adios Amigos, njut av sommaren medans den är här. Det ska iaf jag göra =D


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0