Ungefär..

..samma jävla visa idag IGEN!!

Igår jobbade jag (för ovanlighetensskull) och sen for jag upp till en arbetskamrat till min pappa. Där var det mycke folk må jag säga, systrar till mamman i familjen (som nyss kommit hem med deras son från BB) och deras respektive, min granne och hans flickvän och vi då.. Och 4 hundar. =D Så det var full rulle. En liten blyg flicka på 2 år som kände igen mig från dagis men som inte riiiiktigt vågade hälsa, men som tittade iaf.. =D

Vi satt mest och pratade en stund och "karlarna" drack öl och grogg. Själv höll jag mig till vatten och saltapinnar. Så gjorde även K (grannen) och T (en av systrarna).

Sen for vi hem för vi var alla ganska trötta, spec jag. =S Somnade kanske vid 23 snåret till Mord i sinnet, vilket jag tcker är vääääldigt bra. Sov ganska hyffsat ändå.. Till 04.30 ungefär. Då var det kört och lika bra att ge upp på en gång. Jag låg iaf kvar i sängen och försökte vara så stilla som möjligt men.. Vid 05.00 vaknade Micke iaf och vi låg och myste en stund innan jag blev VRÅL hungrig och klev upp. Först gick jag och klädde på mig och sen ut med Bettan en stund. Det är helt otroligt vad underbart väder vi har!! Även fast klockan var ungefär 05.15 så var det varmt ute och solen kändes så där behagligt varm. Hur som helst så hade Micke lagt sig då jag kom in så jag försökte äta tyyyst..

Men eftersom jag ville ha flickor och fil så gick ju inte det så bra. Han kom upp och käkade lite han med. Det hör inte till vanligheten, att vi äter frukost tillsammans 05.30 på en lördag morgon =D Det var mysigt.


Nu är jag hemma på timmar och ska lägga mig i soffan en stund och drömma mig bort till mitt nya hem. Om jag bara kan finna någon som kan ta min lägenhet från 1 juli.

Vet ni någon som vill bo i en kanon fin lägenhet i kånkback så hör av er!! =D


Adios!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0