Update..

Anledningen till den föregående titeln var att om man laddar ner någonting på den här datorn och SAMTIDIGT försöker att använda internet så tar allting 100 år eller så hänger den sig.. SEGT! Så.. Då var det utrett..


Vi var till veterinären, hon rengjorde, klippte lite päls runt klon (som var bortsliten och ramlat av =( ) och la på ett lager med penicilin- kräm och bandage.. Fick ett recept på antibiotika som lillan ska äta morgon och kväll i 8 dagar.. Lillan. Men hon var så duktig så ni kan inte tro!! Mammas stora flicka.. =)


Hämtade iaf posten, och DÄR, där var brevet jag väntat på i tre veckor.. Kallelsen till ultraljudet =)

Den 4:e juni ska vi vara där, I can't wait!!


Nu ska jag lägga mig i soffan och bara njuta av livet och pussa förlåt på min sambo som jag driver till vansinne med mitt humör ;)



Tack för mig!!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0