Vad hände..

.. med OS egentligen?! Det skulle ju vara någonstans i Asien eller hur? Kina eller Japan. Men vart tog det vägen? Blev det inte av? Sprang de där stackarna runt hela jävla världen helt i onödan? Eller har det varit OS men ingen brydde sig?


Det var min första tanke då jag slog upp mina blå, faktiskt.
Snart ska jag åka till Långsele med Åsa och Erika. Vi ska kolla på möbler. =) *hoppas jag hittar en soffa*
Idag ska jag betala räkningar, har haft lite av beställnings-mani nu på slutet så jag ska betala någon bok och nån sko och så.. Men det gör ingenting. =)


Nej nu ska jag äta frukost. Adios!

*kommer tillbaka med en uppdatering ang Långsele och eventuella fynd*

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaha, vad är de för hus då? =) Det ligger i krokvåg, man kan antingen använda el eller elda om man skaffar ved till uppvärmning.. Vet inte exakt hur stort det är, men stort kök, vardagsrum,2 badrum som ägaren ska renovera så dom blir jättefina. =) , övervåning med 2 rum till, plus en skrubb eller va man ska säga finns även uppe, rätt stor så man skulle lätt få plats me skrivbord o dator om man ville det.. elr nå annat.. ;) haha vad kul, är så roligt när man lyckas me middagen =) .. hehe vilken tur då, antar att de e bra betyg när han gillar det ;) kram

2008-05-27 @ 10:53:40
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: sanna

vad tusan. Os är i Kina i Augusti, slå upp en sporttidning vilken som helst så står det klart och tydligt :P haha ha en Härlig bilresa med den lilla skrik maskinen!

2008-05-27 @ 14:57:36

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0