Världens tur..

Igår satt jag och kollade runt bara helt allmänt på tradera, som förövrigt är en väääldigt rolig sida att bara.. Kolla på. Jag kan lätt sitta där en hel dag och bara.. Kolla. Igår kollade jag på mobiltelefoner av alla sorter. Jag kollade på barn kläder, böcker, bilstolar, sängar, barnvagnar.. Jag kollade på TV aparater, kläder, väskor.. Det finns verligen ALLT!!

Hur som helst, jag satt där och jämförde priser på barnvagnar, eftersom det är ett tag kvar så ansåg inte jag att behövde köpa en riktigt ännu.
Men.. Där var den. Den finaste jag sett. Helt ny i kartong, grå och svart.. Priset låg på 1350 :- och en timme kvar av budgivningen.. vad ska jag göra vad ska jag göra?!

Det slutade med att jag la ett bud på 1500 kr. Såg lovande ut ett bra tag, men då. Då får jag ett meddelande med 10 minuter kvar av auktionen att någon bjudit över. Priset låg nu på 1525 kr. Jag satte mitt max pris på 1600 och höll tummarna! 21.39 fick jag ett meddelande i inboxen på hotmail att jag hade det vinnande budet på 1550 :- och BARNVAGNEN ÄR MIN!!


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0