- 2 grader celsius.

God morgon.

Mammas tös har inte alls varit pigg. Igår sov hon större delen av dagen, sov, vaknade, åt, tittde lite, grät och somnade igen. *mammas* Natten hade jag bunkrat upp med massa energi för att orka en natt vaken igen, men Anna har sovit så gott som heeeela natten. Somnade vid 23 tiden och sen sov hon till halv 6 ungefär innan hon vaknade igen. Så jag är verkligen utvilad idag. Anna verkar lite piggare med, så hon är på bättringsvägen.

Idag ska vi egentligen inte göra någonting. Gubben åker till Bydalen i helgen, så vi tjejer blir hemma ensamma. Vet inte om vi åker in till min pappa och går på öppethus på brorsans skola eller om vi stannar hemma. Har inte bestämt oss ännu. Kickan är ju hemma med, vill träffa henne innan jul........ <3 Så vi får se.. Jag är ganska ensam utan dig Kickan...!

Anna sover igen nu så jag ska passa på att läsa lite bloggar och plocka undan lite hemma under tiden..

Adios!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0